Ja hem celebrat el carnestoltes!

Els dies 14, 15, 17 i 18 vam fer diferents tallers per descobrir, aprendre i conèixer el nostre carnestoltes i tirar endavant el projecte d'”Apadrinament del Patrimoni”

Els grups van fer diferents activitats: dibuixar els personatges a la pissarra de l’entrada, crear cartells de la festa , aprenendre danses, elaborar xapes i imans, veure l’exposició de l’entrada, pintar els dibuixos per les botigues del poble, mirar articles de premsa i material audiovisual del carnestoltes, jocs amb els personatges…. i crear la disfressa!

Després d’aquest quatre dies tan intensos vam celebrar el carnestoltes. Al matí vam anar a recollir la Rostita pel poble, junt amb els nens/es de la llar d’infants el Rovelló. Quin goig que feia la rua!!!

I a la tarda vam fer danses al pati i un bon berenar amb tot el que havíem recollit.

Us deixem el pregó del rei Carnestoltes elaborat pels alumnes de 6è.

Bon dia a tothom! Som els alumnes de 6è.
Esteu preparats per donar voltes?
Donem inici a la rua del carnestoltes!
Som els burricots
i us prepararem uns entrecots
Avui anem de porqueres
que tenim les popes com cireres
Carnestoltes dues voltes!!
El bell vidalot
sent mig dona i mig homenot!
El senyor notari
sempre al seu escriptori.
Carnestoltes tres voltes!
Ens disfressarem de cenrers
per alegrar els carrers.
Acabats de casar els cornuts
festejadors i tossuts.
Carnestoltes quatre voltes!
Som els espingueris
menjant mosques en captiveri.
A la tarda una rostita
per compartir amb la Martita