Ens adherim a la vaga!

Davant la convocatòria de vaga general del proper 21 de febrer, en ús dels nostres drets com a treballadors i treballadores, a la nostra escola hi haurà un seguiment important,  el 56,3% (9mestres), de la vaga que impedirà dur a terme l’activitat lectiva amb normalitat.

Us informem també que, a més de la plataforma reivindicativa general de la convocatòria (derogació de la reforma laboral, salari mínim a Catalunya de 1.200 € mensuals, recuperació de les lleis socials aturades pel TC, igualtat de gènere als centres de treball i un model de funció pública de qualitat), a les escoles catalanes fa temps que patim retallades, acusacions injustificades d’adoctrinament i atacs al model d’immersió lingüística, als quals podem afegir noves sentències judicials i dubtosos informes interessats.