CONTES DE NADAL I DE L’ÍNDIA

Des de la Fundació Vicente Ferrer, on tenim apadrinada la Sree Vani amb l’AFA, ens envien aquest missatge:

Sabem que aquest any no ha estat fàcil per ningú. No ens podem abraçar, no ens podem fer petons, però aquesta pandèmia no ens podrà treure la il·lusió de compartir amb vosaltres un moment màgic.

Esperem que vosaltres també el pugueu compartir amb l’alumnat de l’escola i les seves famílies, per fer-los arribar els nostres millors desitjos per un 2021 ple de salut, pau i solidaritat.

L’Índia i el Nadal s’uneixen en dos contes explicats per la Gina Clotet, una de les millors narradores orals de Catalunya, i l’Helena Quesada, companya de la Fundació Vicente Ferrer.

Cliqueu la imatge per escoltar-los!!!