Celebrem la Castanyada!!!

Aquest any hem volgut celebrar la tradició de ”Halloween” barrejada amb la nostra Castanyada de sempre.

Cada curs va treballar la cançó del “Marrameu torra castanyes” durant les classes de música i finalment ens vam ajuntar tota l’escola per fer una gran coreografia amb instruments de fusta.

Cada classe s’ha inventat un aperitiu terrorífic i un joc relacionat amb la Castanyada. Durant la festa de la tarda, totes les famílies i alumnes van poder provar els menjars que havien elaborat al matí i també practicar els jocs que cada classe havien preparat.

Tots i totes ens ho vam passar genial!

Si voleu veure més fotos, feu clic AQUÍ!