ÚLTIM DIA D’ESQUI

El dia 23 va ser l’última jornada del Programa Dimecres Blancs de l’escola.

En el darrer dia els nens i nenes, a banda de la sessió, van fer una baixada a la cinta per a que les famílies veiessin el que han estat aprenent al llarg de les classes.

El Club d’Esquí Bellver ens va preparar un pica pica a tots els alumnes i tot seguit vam fer l’entrega de diplomes.

En acabar, vam poder dinar al pícnic amb uns entrepans boníssims que ens van subvencionar des de la Fundació Bosch Aymerich.

Gràcies a l’AFA, al Club d’Esquí, a la Fundació Bosch Aymerich, a l’escola d’esquí de Masella i a les famílies que, amb la vostra ajuda, heu fet possible el dia a dia d’aquest projecte.