#TOTANIRÀBÉ

El claustre de l’escola us volem fer arribar aquest vídeo que hem preparat, ja que portem uns dies distanciats de forma inesperada i us trobem molt a faltar!!! Desitgem que alumnes i famílies estigueu bé i que, poc a poc, trobeu aquelles coses positives que ens aporta aquest confinament.

CUIDEU-VOS MOLT I FINS AVIAT!!!

Si voleu podeu deixar un missatge per compartir amb tothom a baix. Veureu que no es publica immediatament, però en unes hores/dies ja us sortirà.

1. Africa Porta

Moltes gracies tb per no presionar als nens amb depures i obligacions,em sento orgullosa de la notara Escola.
    Tot anira be 😉

2. Adrià Pons Forga

A mi m’ha agradat molt, sobretot l’Elisenda perquè hem pensava que no li agradava esquiar, i m’han agradat molt els malabars del Xavi.
    Moltes gràcies.
    Us trobo molt a faltar.