Taller “L’esport i la discapacitat intel·lectual”

L’alumnat de sisè ha gaudit d’un taller molt interessant.

Aquest ha constat d’una part teòrica on el Sergio, un esportista amb discapacitat intel·lectual, ha explicat en primera persona les seves vivències a l’escola, a l’institut i als clubs esportius on ha jugat.

No li ha estat fàcil i en moltes ocasions s’ha sentit rebutjat, és per això que participa en aquest projecte. El seu objectiu és compartir la seva experiència perquè els infants en siguin conscients i respectin a tothom.

Després de l’explicació, han fet una pràctica on han pogut sentir i viure la manera d’actuar, fer i jugar de les persones amb discapacitat.

Un gran aprenentatge sobre la diversitat i moltes reflexions que esperem que ajudin a tots i a totes a ser més tolerants.