SORTIDA ALMESQUERA 6é!

Al primer trimestre, el passat 14 de novembre, els alumnes de 6é vem  anar a una sortida a l’Ingla, des de les 9h fins les11h. Per inbestigar la mort duna almesquera.

abans de fer aquesta sortida ens van enviar un video digenos aquesta notícia.

ens van explicar que l’hi estaben fent necròpsia es que l’obren un cop morta i inbestiguen com ho te tot iaixi tenen mes informacio.

L’almesquera es un animal que viu al riu, son molt nerviosas , nesecitan menjar molt per tindre anergia.

A  l’Ingle es van distribuir en 4 grups per investigar :

l’aigua(la temperatura…) ,els insectes ,la temperatura….etc

vem trobar coses de plasic, guants…

Uns dies abans ja abien pensat algunes hipotesis i al acabar la inbestigació en vem  descartar o en vem  afegir.q i vem fer unes quantes activitats sobre l’almasqura

per ultim ens van donar unes almsqueres de guix per pintarles.

Va ser molt dibertit.

Almesquera | Escola Joan Maragall Ripoll

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *