Setmana cultural

Hem començat el tercer trimestre amb la setmana cultural.

El 23 d’abril vam celebrar Sant Jordi fent diferents activitats a l’escola.  Els alumnes de 6è van muntar la parada de llibres i roses a la plaça del portal i durant el matí, tots els alumnes de l’escola van poder anar a comprar contes, roses, esmorzar…

Els altres dies de la setmana hem gaudit de diferents activitats lúdiques i culturals:

Els alumnes d’EI i CI han assistit a diferents tallers de contes  i llegendes de Sant Jordi on hi han participat algunes àvies de l’escola.

També han pogut conèixer la feina que fan els mossos d’esquadra, els bombers i quin és el procés per l’elaboració dels iogurts “l’Esquella”. Els alumnes de CI, han visitat la farinera  on ens han ensenyat com es fa la farina i, al forn Pous, han pogut treballar amb massa de pa fent la forma que més els ha agradat.

Els nens i nenes de CM han visitat l’Ajuntament on han estat rebuts per l’il·lustríssim alcalde de Bellver. També han fet una visita guiada per l’historiador Marc Bernades, pel casc antic del poble. A més a més han representat dues obres de teatre en anglès al Centre Cívic per tota l’escola i es va aprofitar per entregar els premis del Gincama web.

Els alumnes més grans, els de 5è han fet la ruta del romànica amb el Marc Bernades, tot gaudint de la visita a Talló i Sant Serni. Els de 6è han assistit a una xerrada sobre la llibertat de gènere, així com també han participat al taller de ceràmica dirigit per la Mireia Fernàndez.

Tota l’escola vam assistir al taller de castellers, on els nens/es van poder iniciar-se i provar les seves primeres enfilades tot fent petits pilars, castells o pinyes. També vam gaudir d’un espectacle intinerant de la Transhumància, gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament. Va ser xulíssim !

Ha estat una setmana plena d’activitats i aprenentatges. Moltes gràcies a tots/es els que hi heu col·laborat!

Aquí teniu algunes fotos, si en voleu veure més cliqueu aquí o aneu a l’apartat de fotos al menú principal.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *