Setmana Cultural 2024

Aquesta setmana passada vam celebrar la Setmana Cultural.

Cada dia al matí, a les 9, els infants dels diferents cursos de l’escola van realitzar una lectura que van compartir amb tota l’escola. Els infants d’Educació Primària van llegir poemes i els d’Infantil van recitar rodolins.

El dimarts 23, dia de Sant Jordi, els infants de 6è van muntar una parada de llibres i roses al poble, que van visitar tots els infants durant el matí.

Dimecres per la tarda, van tenir lloc els segons Jocs Florals de l’escola al centre cívic, on es van entregar els premis als participants de cada curs mitjançant una representació organitzada per l’alumnat de 6è.

També es van realitzar altres activitats com el taller de punts de llibre a la Biblioteca de Bellver, la visita a la Biblioteca de la Seu d’Urgell, Ioga o la mostra de danses treballades amb la Sílvia Cassú.

Aprofitem l’ocasió per felicitar als finalistes i guanyadors/es dels Jocs Florals de Cerdanya, que aquest any han sigut molts de la nostra escola.