Projecte apadrinem

APADRINAMENT DE LA SREE VANI

Des de l’Ampa solidària s’ha engegat un projecte d’apadrinament a través de la Fundació Vicent Ferrer que du a terme la seva tasca al sud de la Índia. La idea és que es treballi com a projecte des de l’escola (geografia, cultura, clima, costums, idioma…) i que els nens/es aprenguin i assoleixin valors com la solidaritat.

Des de l’Escola o des de les diferents classes es podran comunicar amb el nen/a apadrinat mitjançant correu postal en anglès. Estem coordinant Escola i Fundació per tal que dues persones de la ONG, una de les quals en el seu dia va ser un nen apadrinat, vinguin a impartir una jornada de sensibilització.
Seguint la línia del projecte d’enguany de l’escola i tenint en compte la discriminació del gènere femení, més accentuat en un país com la Índia, s’ha demanat la possibilitat d’apadrinar una nena. Se’ns ha assignat la SREE VANI, una nena de 7 anys, del districte de Kurnool.
L’apadrinament fa possible que la Sree Vani, però si s’escau també, els nens del seu entorn, puguin rebre formació, uniformes, assistència mèdica…

Aquest projecte ha estat aprovat per l’AMPA per un període de 2 anys. Esperem que la proposta desperti la il·lusió de l’escola i de les famílies i es pugui continuar amb aquest apadrinament passats aquests dos anys.

Comissió AMPA Solidària

Divendres passat, membres de l’AMPA van venir a presentar el projecte als alumnes de 4t, 5è i 6è. Després de les vacances de Nadal continuaran amb la resta de cursos.