Ja hem celebrat la CASTANYADA!!

Amb la tardor i el canvi d’hora, ens arriba una de les tradicions populars que més agraden a xics i grans…   LA CASTANYADA!

Enguany tot i la presència del COVID i les mesures de seguretat, hem pogut celebrar la castanyada,  fer tallers de cuina a les classes i fer activitats preparades pels propis alumnes. Aquest curs vam reinventar l’activitat de la tarda que fèiem tots junts i vam fer els jocs que els companys/es havien preparat sense barrejar grups estables.

Els tallers de cuina van mostrar els petits/es cuineres que hi ha a l’escola. Els tallers que es van fer van ser:

P3,P4 i P5: Panellets

Primer: Panellets

Segon: Galetes de tardor

Tercer: trufes de 3 xocolates

Quart: roques de tardor, trufes i piruletes

Cinquè: panellets

Sisè: panellets

A continuació us deixem unes fotografies perquè pugueu veure com van anar:

A més dels tallers de cuina, com mana la tradició, calia menjar castanyes! Per poder fer-ho d’una manera diferent, cada cicle va anar algun lloc pels voltants de l’escola per poder menjar les castanyes, jugar als jocs que s’havien fet els uns als altres i ballar alguna cançó.

EI: Parc de darrere el Poliesportiu

CI: Parc (sota residència)

CM: Font de Talló

CS: Camí de l’Ingla

Us deixem algunes imatges de com va anar.