Festa del Carnestoltes

Un any més ja hem celebrat el Carnestoltes!!!

L’alumnat de l’escola han vingut disfressats de la temàtica que han volgut i, ben engrescats, hem fet la rua pels carrers del poble per demanar la Rostita. Amb la col·laboració de comerços i veïns/es hem omplert les cistelles!

En arribar a l’escola, la classe de 6è s’ha encarregat d’organitzar el berenar de la tarda. L’Ester del menjador ens ha preparat les truites, boníssimes.

A la tarda, abans de berenar, hem fet unes danses que ens va ensenyar la Sílvia Cassú, dins el projecte “L’escola balla” que organitza el Consell Comarcal de la Cerdanya.

Us deixem un vídeo del que ha estat la jornada.