ESCALFEM MOTORS DEL CURS 21/22

El primer dia del nou curs ja s’apropa i a l’escola ja fa uns dies que ha començat el moviment.

L’equip de mestres estem acabant de col·locar taules i cadires, de preparar les aules, de decorar el hall, d’organitzar els espais comuns, d’endreçar els materials… vaja, que ja s’olora un nou i esperat inici de curs!!!

I, com no podia ser menys, el pati continua amb la seva remodelació i ja tenim nous espais esperant als nostres alumnes, voleu veure’ls?

Des d’aquí volem donar les gràcies a la feina feta per la nostra Brigada Municipal que ha estat treballant molt per tenir el pati i l’escola a punt per als nostres infants i joves!!

Per últim, us deixem un vídeo perquè conegueu el claustre d’enguany. (Cliqueu damunt la imatge)

Fins dilluns!!