Preparem i ens mengem la mona

Abans d’acabar el trimestre, els nens i nenes de l’escola van fer la mona, una en grup per tota la classe per menjar-la tots junts i una altra per emportar-se-la a casa.

Per fer-la, el dijous van haver d’anar a buscar els ous. Els més petits els van poder trobar al pati, mentre que els més grans van haver de sortir fora de l’escola.

Divendres al matí cada grup va elaborar la mona de classe i cada infant la seva pròpia. Per la tarda se la van menjar, els infants d’Infantil, 1r i 2n al pati. Mentre que a partir de 3r van anar fins a Talló.