Concurs 50 anys

Aquesta setmana l’alumnat de primària ha participat en el concurs de dibuix del logo i del cartell que representarà a la nostra escola durant aquest any de celebració. Volem agrair la participació de tothom i felicitar-vos a tots i totes per les vostres creacions artístiques. Ha estat molt difícil escollir els guanyadors.

Finalment, i després de molta deliberació, es va decidir que la guanyadora del concurs de logos fos la Jana de 6è.

Pel cartell oficial s’ha fet una barreja dels dos cartells guanyadors, el de la Sofia i el de la Violeta de 3r.

ENHORABONA A LES TRES GUANYADORES!

Ahir, dimarts 21 de juny, abans del concert de Reggae per a xics, el Jordi, director de l’escola, i la  Laia, l’alcaldessa de Bellver, van fer entrega del premis a les guanyadores d’aquest concurs:

UN SÚPER ABONAMENT PER A LA PISCINA MUNICIPAL DE BELLVER!!! Per a poder remullar-se tots els dies d’aquest estiu i que de, ben segur, serà ben aprofitat. MOLTES GRÀCIES!