Celebrem la Castanyada i Halloween

Com cada any per celebrar el Halloween i la Castanyada a l’escola hem fet diverses activitats que ens han permès gaudir d’aquestes festes.

Per començar el matí vam fer receptes de dolços relacionats amb la castanyada, com per exemple unes galetes, unes roques de xocolate i panellets. Els infants s’ho van passar molt bé i s’ho van poder emportar a casa.

Tot seguit els alumnes van fer diferents manualitats terrorífiques relacionades amb Halloween.

El passadís de terror va ser tot un èxit. Tots els nens van passar i van veure les seves creacions a més d’emportar-se algun ensurt de camí.

A la tarda de dimarts l’alumnat va fer balls de la castanyada dels quals van poder gaudir tota la comunitat educativa. Un cop finalitzats tots els balls els infants van seure en rotllana i van poder menjar castanyes juntament amb les famílies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *