AFA: Missatge d’enyor i responsabilitat

Us volem explicar i transmetre el desig immens que teníem d’organitzar i compartir la Quina amb totes les famílies de l’escola i amb totes les bellverenques i bellverencs. Moltes raons ens alimentaven aquest afany:

• Recaptar diners per subvencionar les sortides i colònies dels infants de l’escola,
  • Celebrar una tradició que propicia un espai de retrobament físic i essencial per forjar “comunitat”
  • Agrair la participació desinteressada de tots els col·laboradors que feien possible la celebració de la Quina.

Però la nostra responsabilitat és doble:

1. Garantir la seguretat de tothom
  2. Promoure la participació en igualtat de condicions per tothom.

En el context actual no podem garantir cap d’aquests propòsits.

Per això ajornem la Quina uns dies, unes setmanes, el temps més curt possible que ens permeti retrobar-vos en un context més idoni i saludable.

Mentrestant combatrem la Quina no celebrada tal vegada amb somriures de reconeixement.

En breu us farem saber la nova data de la Quina.

AFA Escola Mare de Déu de Talló