Acabem el trimestre!!!

Ja fa dies que a l’escola es respira aires de Nadal fent manualitats, poemes, preparant balls, cantant cançons… i fins i tot jugant amb la neu!

Com ja es tradició  els alumnes més grans, els de sisè han anat a la residència a portar postals i a pintar mandales. I un altre dia els grups de 4t, 5è i 6è hi han anat a cantar cançons. Un moment molt especial que petits i grans viuen amb emoció.

També hem recuperat el festival de Nadal!!! Després de dos anys ens hem reunit de nou al poliesportiu per cantar cançons, ballar i menjar torrons. Quin goig que feia i quin moment per retrobar-nos tots junts!

I l’últim dia del trimestre hem aprofitat per cagar el tió a les classes. Ja us podeu imaginar que els hem alimentat bé, així que han cagat d’allò més.

Només ens queda desitjar-vos…

MOLT BONES FESTES i FELIÇ 2023!!!