LA NURI ES JUBILA

nuri
(Podeu llegir el text que ha adreçat als seus alumnes, clicant damunt la imatge)

Després de 24 anys de dedicació a l’escola se’ns jubila la Núria Viñas, persona que, any rere any, ha format un ingent nombre de generacions de quartencs.
La il•lusió, l’empenta, l’alegria, l’exigència i el rigor són, tots ells, trets que la caracteritzen i l’han caracteritzat al llarg d’aquest trajecte.
Són moltes les generacions de nens i nenes que han passat per les seves mans i molts els mestres que hem tingut l’oportunitat de treballar amb ella.
Els nostres millors desitjos per a aquesta nova etapa i el nostre més sincer agraïment per tot allò que ens has aportat, tant a nivell professional com personal.
No t’oblidarem Núria!

La direcció

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *