ESPAI FAMILIAR DE QUART

ETS DE QUART?
TENS FILLS/ES MENORS DE 17 ANYS?
Vine el primer dimarts de cada mes a compartir experiències, dubtes i aprenentatges sobre l’educació dels fills/es amb orientació i assessorament de les professionals dels Serveis Socials de Quart.
Activitat gratuïta!
Lloc: Biblioteca Municipal Miquel Pairoli  – Sala de manualitats

ROBA OBLIDADA AL CENTRE

Fins dijous 11 d’octubre i al passadís del centre tocant al pati, veureu que hem deixat unes peces de roba que alguns alumnes han deixat oblidades a la nostra escola durant els darrers mesos.
Us convidem a fer-hi una ullada per si trobeu alguna peça que… Llegeix més»

SETMANA DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE: FEM EL PAS!

L’escola Santa Margarida s’adhereix a la setmana de la mobilitat sostenible amb una caminada per a l’alumnat d’educació infantil, cicle inicial i cicle mitjà; i una pedalada per al de cicle superior.
Res hauria estat possible sense la col·laboració de l’associació excursionista de Quart, l’associació Quart… Llegeix més»