FAS 6 ANYS. TRIA UN LLIBRE.

Aquesta campanya té com a objectius que els nens i les nenes descobreixin les llibreries amb un adult i que aprenguin a donar valor als llibres.
Com funciona?

Si els vostres fills aquest 2020 han fet o faran 6 anys, rebran a casa una targeta que els… Llegeix més»

CINEMA EN CATALÀ

Benvolgudes famílies,
No sabeu què fer els caps de setmana?
El CINC és una iniciativa de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura per fer créixer l’oferta i el consum de cinema infantil en català.
En diversos municipis s’ofereix la possibilitat de veure pel·lícules infantils… Llegeix més»

NOVETATS PER AL PRIMER DIA D’ESCOLA

Benvolgudes famílies,
Ens posem en contacte amb vosaltres per informar-vos de les darreres novetats pel què fa a mesures de prevenció i seguiment del COVID a les escoles.

ÚS MASCARETA
Els primers 15 dies de classe l’alumnat de primària (de 1r a 6è) haurà de portar la mascareta posada tot el dia, excepte durant… Llegeix més»

COMANDA DE ROBA

Benvolgudes famílies,

Ens acaben de comunicar les dates en què podreu fer la comanda i la recollida de roba d’esport i bates.

Per fer comandes: divendres, 18 setembre de 17:10h a 18h, davant el portal del carrer Tren.

Per recollir comandes: divendres, 2 d’octubre de 17:10h a 18h,… Llegeix més»

REUNIONS INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,
Aquí teniu les dates i horaris de les reunions d’inici de curs de cada nivell educatiu:

P3: 7 de setembre a les 16:30h

P4:  8 de setembre a les 18h

P5:  8 de setembre a les 16:30h

1r:  10 de setembre a les 18h

2n:  10 de setembre a… Llegeix més»