NOVETATS PER AL PRIMER DIA D’ESCOLA

Benvolgudes famílies,
Ens posem en contacte amb vosaltres per informar-vos de les darreres novetats pel què fa a mesures de prevenció i seguiment del COVID a les escoles.

ÚS MASCARETA
Els primers 15 dies de classe l’alumnat de primària (de 1r a 6è) haurà de portar la mascareta posada tot el dia, excepte durant… Llegeix més»

COMANDA DE ROBA

Benvolgudes famílies,

Ens acaben de comunicar les dates en què podreu fer la comanda i la recollida de roba d’esport i bates.

Per fer comandes: divendres, 18 setembre de 17:10h a 18h, davant el portal del carrer Tren.

Per recollir comandes: divendres, 2 d’octubre de 17:10h a 18h,… Llegeix més»

REUNIONS INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,
Aquí teniu les dates i horaris de les reunions d’inici de curs de cada nivell educatiu:

P3: 7 de setembre a les 16:30h

P4:  8 de setembre a les 18h

P5:  8 de setembre a les 16:30h

1r:  10 de setembre a les 18h

2n:  10 de setembre a… Llegeix més»

REGAL DE COMIAT PER A L’ALUMNAT DE 6È

Estimats alumnes de 6è,
Avui és un dia important a les vostres vides perquè acabeu una etapa escolar.
El curs que ve se us presenten molts canvis: nous reptes, noves amistats, nous professors/es, noves il·lusions, noves experiències… i per això volem aprofitar per desitjar-vos molta sort.
No volem… Llegeix més»