PLA DE REOBERTURA DE CENTRES PER A LA FASE 2

Benvolgudes famílies,
Abans-d’ahir el Conseller d’Educació, Josep Bargalló, va fer una roda de premsa explicant com seria el pla d’obertura de centres educatius en arribar a la fase 2.
Posteriorment va fer arribar a les direccions dels centres educatius un document explicant-ho amb més detall.
En aquests moments,… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ 2020-21

Benvolgudes famílies,
S’apropa el període de preinscripció: del 13 al 22 de maig del 2020.
En breu penjarem les instruccions detallades perquè la pugueu realitzar.
Aneu preparant les eines digitals perquè aquest any serà telemàtica!
Estigueu molt pendents del nostre web.
No us angoixeu. També ens en sortirem.
La direcció.

REGAL DE SETMANA SANTA

Benvolgudes families i benvolgut alumnat,
Els mestres de l’escola us volem desitjar unes felices vacances de Setmana Santa.
Per aquest motiu, us hem preparat una sorpresa que esperem que us agradi però, sobretot, que us mantingui animats i de bon humor en aquests moments excepcionals.
Una abraçada… Llegeix més»

MISSATGE PER A L’ALUMNAT

Benvolgudes famílies,
Ja fa deu dies que estem confinats a casa i ens toca treballar a distància.
Aquest fet, sense precedents, està suposant i suposarà un esforç d’adaptació a tota la comunitat educativa: alumnat, famílies i mestres.
Essent-ne conscients, i amb afany de treure un xic de ferro… Llegeix més»

PRIMAVERA…

La primavera ja és aquí i, enguany, ha començat amb el dia internacional de la felicitat.

Els nostres millors desitjos de felicitat, alegria i salut per a tots i totes vosaltres.

El claustre.