MISSATGE PER A L’ALUMNAT

Benvolgudes famílies,
Ja fa deu dies que estem confinats a casa i ens toca treballar a distància.
Aquest fet, sense precedents, està suposant i suposarà un esforç d’adaptació a tota la comunitat educativa: alumnat, famílies i mestres.
Essent-ne conscients, i amb afany de treure un xic de ferro… Llegeix més»

PRIMAVERA…

La primavera ja és aquí i, enguany, ha començat amb el dia internacional de la felicitat.

Els nostres millors desitjos de felicitat, alegria i salut per a tots i totes vosaltres.

El claustre.

PREINSCRIPCIÓ 2020-21 AJORNADA

Benvolgudes famílies,
Els comuniquem que s’ajorna la preinscripció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.
Atentament,
La direcció

TANCAMENT ESCOLA

Benvolgudes famílies,
El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i,… Llegeix més»

PREINSCRIPCIONS 2020-21

Benvolgudes famílies,
Us recordem que les preinscripcions per al curs 2020-21 s’han de fer del 23 de març a l’1 d’abril 2020.
Al nostre centre l’horari de despatx per realitzar els tràmits serà:

• Dies 23, 25 i 30 de març del 2020, de 8:30h a 13:30h i de 15h a 16h.
  • Dia… Llegeix més»