LA CONSELLERA EN L’ACTE DE CELEBRACIÓ DEL 25è ANIVERSARI

La Consellera d’Ensenyament Honorable Irene Rigau va arribar a l’escola quan els alumnes estaven dinant. Va entrar al menjador a parlar amb els nens i nenes i després es va dirigir cap al Museu de la Terrissa on va tenir lloc l’acte protocolari. L’acompanyaven l’equip directiu de l’escola i diferents autoritats: el director dels Serveis Territorials d’Ensenyament de Girona, el Sr Albert Bayot; el delegat del Govern de la Generalitat de Girona, el Sr Eudald Casadesús; l’inspector de l’escola, Sr Jordi Campeny; l’alcalde de Quart, Sr Lluís Lloret, entre d’altres.
Un cop al Museu de la Terrissa es van fer els parlaments de la directora de l’escola la Sra Imma Marquès, la Sra Carme Ibarz com a ex-directora, El Sr Sances llegint el text de Miquel Duran com a ex-alumne, l’alcalde Sr Lluís Lloret i la Consellera Honorable Irene Rigau.
Els diferents parlaments, plens d’anècdotes, van aconseguir que l’acte fos molt emotiu.
També hi va ajudar la recitació d’un poema de Paulo Freire per part dos alumnes de 6è, la Joana i l’Isaac.

(Fotos: Jordi S Carrera)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *