INICIEM UN NOU CURS

Benvolguts pares i mares,

Aprofitant que iniciem un nou curs acadèmic, volem donar-vos la benvinguda tant als que ja ens coneixeu com els que comenceu per primera vegada.

Com cada any, hem penjat la circular d’inici de curs al web de l’escola. La podreu trobar a MENÚ / DOCUMENTS / Circular d’inici de curs. Per a tots aquells que la desconeixeu, aquest document inclou totes aquelles informacions que les famílies heu de saber o que podeu necessitar.

A part, també hem penjat totes les autoritzacions que podeu necessitar durant el curs:

• AUTORITZACIÓ DE MEDICAMENTS (Us la podeu baixar i imprimir)
  • AUTORITZACIÓ AL·LÈRGIES (Us la podeu baixar i imprimir)
  • AUTORITZACIÓ DE RECOLLIDA D’ALUMNES D’INFANTIL o CICLE INICIAL (Us la podeu baixar i imprimir)

Les podreu trobar a MENÚ / DOCUMENTS / DIVERSOS / Autoritzacions

Bon inici de curs a tots i totes,

L’equip directiu