INFORMACIÓ SOBRE LES FOTOGRAFIES

El curs 2009-10 vam començar a utilitzar el KIZOA per allotjar fotografies i penjar-les a la pàgina de l’escola i als blogs de cicle. Aquest lloc ens permetia generar presentacions d’una manera ràpida i evitàvem ocupar espai dels blogs i de la pàgina.
A partir del dia 21 de maig, KIZOA deixa de ser gratuït. Això ens ha obligat a eliminar totes les fotografies que hi teníem allotjades. No us estranyi, doncs, que no podeu visualitzar les fotografies.
Intentarem buscar un altre lloc que ens permeti fer el mateix que el KIZOA però gratuïtament per tal que us podem continuar informant de les activitats que fan els vostres fills i filles a l’escola, de manera gràfica.