DECOREM L’ESCOLA PEL 25è ANIVERSARI

Tota la comunitat educativa participem en la decoració de l’escola per celebrar el 25è aniversari. La data d’arrencada és el 14 de novembre.
Aquí podeu veure el vestíbul, amb una interpretació del globus que ens va fer l’artista Bonaventura Ansón, vinculat al poble de Quart, com a logo de l’aniversari. Cada classe de primària a omplert un tros d’aquest globus amb una cosa verda portada de casa. Els alumnes d’educació infantil n’han fet el marc.
També, a la valla del pati, els pares ens ajuden a omplir el logo.
Des d’aquí, us animem a continuar aquesta tasca. Cal que el dia 14 de novembre faci molt de goig.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *