FESTIVAL I ACTIVITATS DE NADAL

20151210_125932Festival i Programació de Nadal

Es farà, el divendres 18 de desembre, a les 3h de la tarda, al Local Social, amb la participació de tots els nens i nenes de l’escola. L’ acte és un recorregut sobre la celebració del Nadal arreu del món. – El dilluns 21 a la tarda, un o dos alumnes representants de cada classe aniran a ràdio Quart a les 3h de la tarda a gravar el poema de Nadal. El dimarts 22 al matí, a les aules, es realitzarà: la tradicional Cagada de Tió, recitació de poemes de Nadal, i l’amic invisible. El dia 21 a la tarda, es donaran els informes a Infantil., i el dia 22 es donaran a Primària. Recordeu que els informes els heu de tornar signats a la tutora.

Jornada Intensiva– el dimarts 22, és dia de jornada intensiva aprovada pel Consell Escolar (16/06/2015) els alumnes que es queden al menjador els haureu de recollir a les 3h de la tarda, al portal de fora al pati, la resta sortirà a 2 quarts d’1h com cada dia.

– Les classes, es reprendran el dilluns 11 de gener.

MOLT BONES FESTES A TOTHOM!índex