CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU

dia pau15El proper divendres, 30 de gener, al votant de les 10h del matí, l’Escola Sta Margarida, conjuntament amb els altres centres educatius del poble, realitzarem una cadena des del Nou de Quart fins a la LLar d’Infants. Tot seguit, ens dirigirem a la Pl/ de l’Ajuntament i formarem, progressivament, el símbol de la PAU. Tots portarem una samarreta blanca per sobre de la jaqueta.

Una vegada a la Pl/ de l’Ajuntament,  farem una acte reivindicatiu, a favor del RESPECTE i de la PAU. Les autoritats donarem la Benvinguda, i a continuació, un nen de cada classe, i de cada escola, llegirà un missatge sobre el respecte als: avis, adults, discapacitats…I al final, tots plegats, cantarem la cançó: El món seria més feliç”.

PARES I AVIS, HI ESTEU TOTS CONVIDATS!