FESTES

nadal6

LA CASTANYADA
Com cada any , la primerar festa de l’escola va ser la castanyada. Vam ambientar el vestíbul amb fruits de tardor , estampacions de fulles , un arbre ben original i una castanyera. El dijous 30 d’Octubre, tota l’escola vam sortir al pati i vam ballar unes danses de tardor que havíem après a l’hora d’educació física . Finalment amb l’ajuda d’en Tono , que va torrar les castanyes, vam poder degustar aquest exquisit fruit.
Ens ho vam passar molt bé
Festa de Nadal

El dia 19 de desembre els nens de l’escola van representar diverses escenes nadalenques d’arreu del món en un local social ple de gom a gom. Els més petits van anar disfressats de catalans i catalanes, pastors i llenyataires… Els nens i nenes de primer van escenificar una estampa oriental i els nens de segon curs es mudaren per rebre un munt de bruixes amb escombra i sense. La mainada de tercer va aparèixer a l’escenari abillada de negre, amb un llaç vermell al coll. Les nenes amb una túnica blanca i un faixí vermell. Els de quart van representar una escena sudamericana pensant una mica en els nostres amics nicaragüencs agermanats amb nosaltres. Finalment els de cinquè es disfressaren de pare noel amb vestits verds i vermells ben llampants. Davant un pessebre vivent i, amb la coordinació i ajuda dels nens de sisè, els nens de l’escola de Quart van cantar cançons d’arreu del món per tal d’ensenyar-nos que el temps de Nadal és un temps de pau i de germanor a tot arreu.

nadal1 nadal9
 nadal2  nadal8
nadal3 nadal4
nadal5 ndal7
DIA DE LA PAU
El dia 30 de Gener vam celebrar el dia de la Pau. Els nens i nenes dels tres centres de Quart vam trbar-nos a la Plaça de l’ Ajuntament per confeccionar la paraula Pau. Tots junts vam cantar la cançó ” El món seria “. va ser en directe per ràdio Quart.
CARNESTOLTES

El dijous 19 de Febrer a les 16h de la tarda vàrem sortir tota l’escola al pati a rebre el Senyor Carnestoltes. Quan vam arribar vàrem cantar la cançó ” Ara arriba en Carnestoltes” i vàrem escoltar atentament les seves ordres. En va donar dues:

” DILLUNS TOTHOM HA DE PORTAR UN BARRET A SOBRE EL CAP”

“DIMARTS CAPA I BARRET T’HAURÀS DE POSAR SI XOCOLATA VOLS MENJAR!!!”

Dimarts 24 de Febrer a les 15h vàrem sortir a ballar la dansa ” A 16 el vi” per acomiadar-nos d’en Carnestoltes i a les 16h una xocolatada va acabar de amanir un carnaval ple d’alegria al CEIP Sta Margarida.

Volem agrair especialment la col·laboració dels avis , ens van preparar una deliciosa xocolata . Per llepar-s’hi els dits!!!

carnest xocolata
2008-9