Sortida Water World

El Consell Esportiu del Bages, juntament amb el Pla Català de l’Esport Escolar ha volgut premiar aquells alumnes que han ajudat a fer de dinamitzadors de joc organitzant una sortida lúdica, el dimecres dia 13 de juny. D’entre els alumnes de 5è i 6è que ens van ajudar a organitzar els jocs al pati es va fer un sorteig d’una sortida al parc aquàtic Water World de Lloret de Mar. De cada classe va sortir un alumne premiat que va poder gaudir de la sortida. De 5è A, la Doha; de 5è B la Fatin; de 6è A la Karla i de 6è B l’Abdeslam, van poder gaudir d’un dia de lleure al parc aquàtic, juntament amb altres alumnes dinamitzadors de les escoles del Bages que participen en el Pla Català de l’Esport Escolar.

El dia va començar a les 9 del matí, des del pàrquing del nou congost. Acompanyats pel coordinador esportiu del Consell Comarcal i pels mestres d’Educació Física de les diferents escoles, una quarantena d’alumnes van tenir la oportunitat de baixar pels ferotges tobogans i banyar-se en les diferents piscines del parc de Lloret. Va ser una experiència molt positiva per als nostres alumnes, que van poder aprofitar el dia assolellat fins al final i aprofitar per fer nous amics d’altres escoles dels voltants. A prop de les 5 de la tarda es va arribar altre cop al Congost.