Bicicletes i Patins

El dimarts dia 19 de juny i el dimecres dia 20, els alumnes de 5è i 6è han tingut la oportunitat de portar algun aparell per practicar esport sobre rodes. D’entre les opcions de portar bicicletes, patinets, patins i monopatins, les dues primeres han sigut les que han tingut més èxit. Els nois i noies de 5è i 6è han realitzat diferents activitats d’equilibri sobre rodes. Alguns alumnes més agosarats, han inclús realitzat acrobàcies i altres trucs sobre les seves bicicletes i patinets.

Durant el curs no han tingut la oportunitat d’utilitzar vehicles amb rodes en els nostres patis. El fet de poder portar aquests aparells ha sigut una petició dels alumnes, que ha acabat amb una bona experiència i segur que repetirem en els propers cursos.

Per veure més fotografies de cada grup cliqueu damunt de l’enllaç: