Sortida al MNACTEC dels grups de 6è

El dimecres dia 13 de desembre els alumnes de sisè vam anar a Terrassa a visitar el Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (MNACTEC).

La visita va estar enfocada en el tema de l’electricitat, ja que estem a punt de començar un nou projecte sobre l’energia.

Durant la visita vam rebre explicacions de com l’energia es transforma i de com podem produir l’electricitat, tant amb energies renovables com no renovables. Vam poder manipular alguns aparells per experimentar el magnetisme, l’electricitat estàtica i els materials conductors i aïllants. També vam visitar la façana fotovoltaica del museu i una exposició d’automòbils propulsats per diferents tipus d’energies.

Al sortir del museu vam anar a dinar al parc de l’estació del nord i vam esperar l’autobús per tornar a l’escola.

En aquest enllaç podeu veure algunes de les fotos de la jornada.