SETMANA DE LA DONA

Aquest any des de la comissió de coeducació ens han preparat un seguit de xerrades relacionades amb el paper de la dona dins el món laboral i per això s’ha convidat a  venir a l’escola a diferents dones treballadores en feines poc visibles com ara Bombera, Mossa d’Esquadra i agent rural. A més a més s’ha convidat a una científica, una escriptora i una judoka per explicar en què consisteix el seu dia a dia.

Aquestes xerrades s’han fet durant la setmana del 6 al 10 de març, emmarcades en el dia 8 de març, dia de la dona treballadora.

També en les activitats de la setmana s’ha pintat un mural al pati amb els dibuixos que havien fet els alumnes, relacionats amb les dones i el món laboral i esportista. S’han triat com a més representatius dos de cada equip i per classes hem anat a pintar-los.

Podeu veure a continuació el recull de fotografies que s’han fet dels diferents actes.