Setmana boja a l’escola!

Aquest any per celebrar el Carnaval hem fet la Setmana Boja. Cada dia els alumnes de sisè passaven per totes les classes a comunicar, a tots els infants, diferents consignes.

Dilluns havíem de portar un mitjó de cada color.

Dimarts portar un pentinat boig.

Dimecres una peça de roba del revés.

I dijous, venir a l’escola amb una mica de maquillatge.

Ens ho vam passar d’allò més bé!

També vam celebrar el dijous llarder. Els alumnes d’infantil van fer els seus entrepans i van anar a la Culla a menjar-se’ls. L’equip de mitjans van berenar tots junts al pati. I l’equip de grans van fer dues activitats diferents. Uns van anar fins a la Torre de Santa Caterina caminant, tot gaudint del bon temps. Uns altres van anar a la pista de futbol, a passar un matí molt divertit jugant amb els companys i companyes.

Aquí us deixem l’enllaç!