Educació Física: Sessió de reptes cooperatius ambientats en Harry Potter

Avui els nens i les nenes de 3r B han realitzat una sessió de reptes físics cooperatius ambientats en la saga cinematogràfica de Harry Potter.

Repte 1 MORDOR US ATRAPA

Us heu quedat atrapats en unes terres movedisses i Mordor s’acosta, per sort sou a sobre d’una plataforma insubmergible (matalàs gran). No podeu utilitzar res com a rem, ja que es quedaria enganxat al terra. Heu d’aconseguir arribar a l’altra banda (cons a 5 metres).

Repte 2 QUIDDITCH

Heu arribat al camp de Quidditch, i per superar el joc, heu d’aconseguir passar totes les pilotes dins del cèrcol. Hi ha un problema, algú us ha embruixat i un cop algú toqui una pilota cap dels participants podran moure els peus de terra.

Repte 3 LA CORDA MÀGICA

Esteu a la biblioteca de l’escola i esteu a punt de ser descoberts pel vigilant, per sort teniu una corda lligada a la vostra escombra màgica que us pot ser d’ajuda per escapar sense ser vistos. Per poder-ho fer, heu de fer rodar la corda sense parar i desplaçar-vos mentre salteu dins d’ella fins la porta de sortida.

Repte 4 ELS TRESORS DE HARRY

Aquests tresors  “pilotes” estan bullint per un encanteri, cremen tant que no es poden ni tocar. Amb l’ajuda d’aquests pals anticremades (piques), heu d’aconseguir portar aquest material tan perillós fins a una posició elevada (damunt una cadira)  perquè les pilotes es refredin.

Repte 5 HOGWARTS

Esteu dins l’escola perseguits per un trol, per poder escapar d’ell, heu d’obrir una porta. Per aconseguir-ho, heu de tirar les tres bitlles amb tres pilotes per poder desactivar les trampes i poder sortir.

LES INSÍGNIES

Per cada repte que es superava els grups aconseguien una insígnia. Amb aquestes insígnies obtenien les claus per obrir els candaus de l’enigma final.