SANT JORDI 2023

Divendres 21 d’abril vam celebrar a l’escola la DIADA DE SANT JORDI:

Al matí l’Equip de Mitjans i Petits van fer algunes manualitats (roses, titelles, punts de llibre…) i l’Equip de Grans van fer lectures individuals al pati i tot seguit un recital de poemes de Sant Jordi.

A la tarda ens vam reunir tota l’escola al pati per celebrar els Jocs Florals. Primer els nens i nenes de tota l’escola van cantar la cançó de l’escola “Junts fem Camí” que havien preparat els alumnes de 6è i es va donar per inaugurada com a cançó de l’escola. Després vam fer el lliurament de Premis dels Jocs Florals en les diferents categories. Finalment, vam acomiadar l’esdeveniment amb una ballada de Sardanes conjunta i ballant cançons alumnes, mestres i famílies.

I el dimarts 25 d’abril l’Equip de Petits va muntar paradetes de Sant Jordi al pati, preparant un espai acollidor amb catifes i coixins… gaudint una estona de contes de l’aula i de l’escola.