PETJADES D’ART – Ambient de l’Equip de mitjans

L’àmbit artístic es treballa en l’ambient de Petjades d’Art, on els alumnes poden desenvolupar la seva creativitat i destreses plàstiques de diferents maneres.

En aquest espai es treballen diferents tècniques tant per treballar sobre el pla com amb volum.

Els principals objectius que es treballen en aquest ambient corresponen a la competència 1, 2 i 5 de l’àmbit artístic del currículum amb els següents objectius:

• Percebre de manera conscient elements simples i evidents de l’entorn visual i sonor.
  • Utilitzar els elements bàsics del llenguatge artístic i les estratègies proposades per comprendre i apreciar una producció artística.
  • Utilitzar elements més bàsics del llenguatge visual i plàstic, algun procediment propi o proposat per experimentar i crear produccions artístiques.

L’ambient s’estructura amb diferents zones:

• Landart – on els alumnes poden fer composicions artístiques amb elements naturals que troben organitzats en diferents safates i recipients com troncs, pedres,… Tant poden fer creacions lliures com amb un model donat.
  • Pintura amb cavallet – l’aula disposa d’un cavallet amb espai per 4 alumnes i poden reproduir obres de diferents autors treballats o també obres pròpies.
  • Volum – on troben diferents materials com fang, oueres, plastilina i poden reproduir escultures i formes.
  • Dibuix amb fons negre – en aquest espai poden crear diferents composicions amb l’ús de retoladors de colors “POSCA” adequats per pintar sobre fondo negre.
  • Collage – espai on disposen de diferents retalls de papers de diferents formats i textures com paper de cel·lofana, de seda, cartolina,… i poden recrear models fets o lliures per desenvolupar la creació.
  • Mandales – hi ha diferents cistelles amb materials de colors per tal de construir mandales lliurement o seguint models d’unes làmines a disposició dels alumnes.
  • Quadre màgic– on poden fer un retrat del rostre d’un company calcant el rostre a sobre d’una làmina de metacrilat.

Fes clic al cartell per endinsar-te en el món de la creativitat i veure les nostres obres d’art.