PESSEBRE VIVENT 2022

Abans de les vacances de Nadal la nostra escola es va convertir amb un veritable pessebre vivent. Des dels més petits fins als més grans hi van participar i tothom qui ho va voler, ens va venir a veure durant el matí.

Els més petits de l’escola, els de I3, es van convertir en ovelletes dins un corral; els de I4 van convertir la seva aula en un bosc i ells eren pastorets i pastoretes que hi buscaven bolets, agafaven fusta, pescaven peixets…Els grans de l’equip de petits, els de I5 van convertir-se en artesans de tota mena, cistellers, sabaters, forners, ceramistes; feien molt goig tots plegats!

Els nens i nenes de 1r van ser pastorets i pastoretes, estaven molt guapos amb les barretines! Els de 2n eren dimonis, estaven a l’infern i feien balls amb les forques. I els de 3r van convertir el “hall” de l’escola amb un veritable mercat! Hi havia de tot: fruita, verdura, pa, figuretes de fang, etc.

Els nens i nenes de 4t eren romans i romanes i ens van ajudar molt perquè vigilaven que ningú passés per algun lloc que no podia passar, estaven a totes les portes de l’escola. Els nens de 5è van ballar molt! Tenien un mercat al porxo de l’escola i a més a més ballaven balls de bastons! Els més grans de l’escola escenificaven l’escena del naixement, també hi havia els 3 reis amb els seus patges i patgesses, i amb l’acompanyament del piano cantaven nadales.

Va ser molt bonic i ens ho vam passar molt bé! Aquí teniu un tastet en format vídeo.

I en aquest enllaç trobareu les fotografies de cada escena.