PARLA’M – Ambient de l’equip de mitjans

L’ambient destinat a treballar aspectes de l’àmbit lingüístic i més concretament la dimensió de comprensió i expressió oral es diu Parla’m. És un ambient on es treballen diferents formats d’expressió oral, des de converses telefòniques, entrevistes, representacions teatrals,….

Els principals objectius que es desenvolupen en aquest ambient són:

• Potenciar el llenguatge oral pel que fa al lèxic, a la parla i l’espontaneïtat d’aquesta.
  • Afavorir relacions socials i de convivència entre infants de diferents edats.
  • Expressar sentiments, emocions i sensacions lliurement.

L’ambient es distribueix en diferents zones:

• Teatrí – representació a través de titelles de dit, de pal o fets pels mateixos alumnes.
  • Televisor – elaborar un noticiari per representar en el televisor.
  • Periodístic – preparar entrevistes a diferents personatges.
  • Ordinador – construir històries amb curts muts.
  • Telèfons – generar converses telefòniques a partir d’imatges amb escenes de la vida quotidiana.

Fes clic al cartell per endinsar-te en el món de la parla i veure com practiquem.