ME CONVIERTO EN UNA OBRA DE ARTE

Aquesta setmana, la Rosa (de Castellano) ha proposat als alumnes de 4rt fer una activitat de  “Me convierto en una obra de arte”.?

En què ha consistit? Els nens i nenes han hagut de fer una cerca per internet d’obres d’art (pintures, escultures,…de qualsevol estil i època) que els agradessin i imitar el que representava.

Com ho han hagut de fer? Utilitzant materials i recursos que tinguessin per casa (complements varis?, objectes?, paper?, roba?, cinta?, maquillatge?, plantes?,…) i fer-se una fotografia.?

Un cop  convertits en una obra d’art, els nens i nenes el que han fet ha estat afegir per escrit el que els hi ha suggerit convertir-se en el personatge escollit, el significat, l’explicació o història de la seva pròpia obra d’art.

S’ho han passat molt bé i els ha quedat GENIAL!!? ?? Cliqueu damunt la imatge i mireu ?quines idees més xules que han tingut. ??? US FELICITEM A TOTS!!!???