JORNADES CULTURALS A CICLE INICIAL – Febrer 2019

Els dies 18, 19 i 20 de febrer vàrem celebrar les jornades Culturals. Els alumnes de cicle inicial vàrem treballar diferents activitats relacionades amb els invents de l’escriptura. Vàrem realitzar un taller de codis per escriure missatges amb diferents símbols.

Una altra activitat va ser la sortida al Museu Molí paperer de Capellades on ens van explicar una mica la història de l’escriptura i vàrem realitzar un taller d’estampació amb la tècnica del “Gyotaku”. Va ser molt interessant i ens va agradar molt.

També vàrem aprendre diferents alfabets com l’àrab, japonès, georgià,…. i ens ho van venir a explicar diferents pares i mares de les nostres classes. Va ser una activitat molt divertida i on vàrem poder escriure els nostres noms amb els diferents alfabets.

A part d’aquestes activitats també vàrem poder gaudir del taller de jocs inventats amb material reciclat que es va fer al pati i en vàrem poder participar tots els alumnes de l’escola.

Podeu veure les fotografies de les diferents activitats.

1r 2n
Taller d’escriptura amb les famílies Taller d’escriptura amb les famílies
Sortida a Capellades Sortida a Capellades
Taller de jocs inventats