FI DE CURS 2022 -2023

Un any més per finalitzar el curs hem pogut gaudir de dues matinals intenses d’activitats, jocs, emocions i una mica de calor.

El penúltim dia de curs ens hem organitzat, tots els nens i nenes de l’escola des de I3 fins a 6è, barrejats en quatre grups que han anat fent activitats de forma rotativa. Uns grups han començat per jugar amb la proposta de jocs tradicionals de fusta, oferts per l’Associació Cultural Actua al pati de l’equip de petits, mentrestant uns altres grups ballaven zumba amb la Berta Arumí de Taradell i esmorzaven galetes amb xocolata. Ha sigut un matí molt divertit on hem posat a prova les nostres destresses motrius i coordinació i el ritme.

Un cop finalitzada la gimcana d’activitats hem assistit a l’espectacle de circ “Hotel Bucarest Manresa” al mateix pati de l’escola, a càrrec de la companyia Total Circ.

Us hem preparat aquest resum de fotografies que són un exemple de les activitats on hem gaudit tots.

I l’últim dia, no hi podia faltar el comiat dels alumnes de 6è que ja deixen l’escola per el curs vinent anar a l’institut. Ens han preparat unes coreografies molt boniques, així com també diferents mestres de l’escola que també els han dedicat un ball als seus alumnes. S’ha convidat a les famílies dels alumnes de 6è per tal que gaudissin de la festa de comiat dels seus fills en aquesta etapa de la seva escolaritat. Els desitgem molta sort a l’institut.

En acabar l’acta ens hem refrescat tot menjant un gelat.

Podeu veure el recull de fotografies de l’acte clicant a la fotografia.