Cim d’àligues

El passat divendres dia 8 de Març, els alumnes de cicle mitjà vam realitzar una sortida que costarà d’oblidar. Vam anar al Cim d’àligues.

Per tal d’aconseguir la sensibilització i respecte cap a la natura, aquest centre ha creat uns programes educatius dirigits a grups escolars . La seva labor amb aquests grups es centra especialment en l’estudi i apropament vers les aus rapinyaires, sense oblidar-se de la resta d’elements que formen l’ecosistema i la seva relació.

Desprès de realitzar la visita i veure l’espectacle de vol, ens vam dirigir a dinar al parc de Moià, per acabar passant una bona tarda de diversió amb els nostres amics.

Tant alumnes com professorat, valorem la jornada molt positivament, ja que va ser un dia on tots vam gaudir molt.

Clica la imatge per veure el recull fotogràfic.