CELEBREM LA CASTANYADA!

Divendres vam celebrar tots plegats la castanyada al pati de l’escola. Al matí vam poder gaudir de l’espectacle “De viatge” de la companyia Alea Teatre, vam ballar cançons d’arreu del món i per a compartir-ho amb vosaltres us deixem un videoresum de l’espectacle.

D’altra banda, a la tarda alguns dels alumnes de 5è es van disfressar de castanyers i castanyeres, per repartir les paperines de castanyes a tots els nens i nenes de l’escola, i ens les vam poder menjar tots junts al pati. Per veure les fotografies cliqueu a la imatge.