BOSC DE CONTES

Des del Servei d’Informació i Atenció a les Dones Montserrat Roig de l’Ajuntament  de Manresa ens han ofert visites guiades a l’exposició “El Bosc de contes” a càrrec de la dinamitzadora Clara Gavaldà. La visita s’ha fet a la Sala Polivalent de la Font dels Capellans i els alumnes d’Educació Infantil, Cicle Inicial i Cicle mitjà vàrem poder observar i escoltar diferents contes que ens va explicar la Clara escenificats dins un bosc.

A través d’aquests contes vàrem poder veure la igualtat de gènere en diferents exemples com: “Les princeses ens agrada jugar a fútbol”, “Sóc mecànica i m’encanta arreglar coses”, “El cavaller Sant Jordi que sap fer anar l’espasa i l’agulla”,….

Mireu els enllaços dels diferents cursos i veureu com de bé ens ho vàrem passar….

1r

2n