Àmbits Equip de Grans: Petjades d’Art

Seguim presentant els àmbits d’aprenentatge de l’Equip de Grans: Avui, Petjades d’Art.

Petjades d’art  té com a objectiu principal que els alumnes coneguin i treballin diferents tècniques i expressions artístiques a través d’artistes reconeguts. S’explica la seva la vida i es presenta la seva obra.

Aquest àmbit, també pretén desenvolupar la creativitat de cada alumne i  que aprengui a consensuar les seves opinions amb els seus companys/es per arribar a fer un bon treballar en parelles i en petit grup.

És un àmbit en el qual cada sessió es treballa una proposta diferent.

• PROPOSTES:

– Joan Miró: Primerament han de dissenyar una escultura i després dibuixar-la en la llibreta. A continuació l’han de reproduir per parelles amb plastilines de colors i envernissar-la

– Vasili Kandinski: A partir dels quadres d’aquest artista, amb papers de colors els alumnes han d’elaborar individualment un collage.

– Vasili Kandinski: Es divideix un quadre d’aquest artista en 4 parts. Llavors els alumnes dividits en 4 grups pintaran amb aquarel·les una part del quadre. Finalment s’uniran totes les parts per formar el quadre sencer.

– Coneixement del cercle cromàtic: Colors primaris, secundaris, colors freds i colors càlids.

– Vincent van Gogh: Cada alumne haurà de dibuixar un autoretrat i posteriorment pintar-lo amb la tècnica d’aquest artista.

Podeu veure fotos del taller clicant aquí.