AMBIENTS A L’EQUIP DE MITJANS

Aquest curs iniciem els ambients d’aprenentatge també a l’equip de mitjans com una eina més per millorar els aprenentatges. Espais on els nostres alumnes són els protagonistes de tot el què aprenen de manera activa.

Els ambients preparats per aquest curs són:

• Espai matemàgic – on la geometria i l’orientació espaial tindran un paper molt important.
  • Parla’m – on desenvoluparem diferents discursos orals.
  • Petjades d’art – on desenvoluparem la nostra creativitat artística.
  • Home sweet home – on crearem un entorn quotidià per estructurar el pensament lingüístic.
  • Peça a peça – on construirem diferents estructures i monuments creats per nosaltres.
  • Món natural – on descobrirem com és i què hi trobem en el món on vivim.
  • Calaix de sastre – on posarem en pràctica les nostres habilitats en la motricitat fina.
  • Lletres amigues – on coneixerem tècniques per millorar la nostra expressió escrita.

Us deixem amb les imatges de les primeres sessions per fer un tastet. Al llarg de cada setmana us presentarem un ambient perquè els pugueu conèixer tots.

I els alumnes de 2n B ens han explicat com els ha anat la primera sessió.