US PRESENTEM LA MARCA DE LA NOSTRA ESCOLA

Feia temps que ens ballava pel cap poder tenir un logo per la nostra escola. Aquesta idea es va començar a materialitzar el curs passat quan vam convidar en David Macià, dissenyador gràfic i pare de 2 alumnes de la nostra escola, a fer una xerrada als alumnes de CM i CS sobre com són els logos. Ja a la classe, amb les tutores, es van visualitzar i analitzar diferents logos d’escoles per despertar idees i es va fer reflexionar als alumnes sobre quines característiques té la nostra escola que la fa diferent de les altres i que ens identifica. A partir d’aquí van crear la seva proposta.

Cada classe va visualitzar els logos creats per l’altre classe del seu propi cicle i van votar-ne 4. Una comissió formada pels tutors i l’Equip Directiu va fer una segona tria i en van quedar 3 que van ser els finalistes. Aprofitem per felicitar les seves creadores:

JÚLIA SALA SOFIA DUQUE MILA MACIÀ

Aquests es van presentar a en David, que amb el seu equip @dadacomunica, ens van ajudar a triar quina d’elles seria el punt de partida d’inspiració per crear la marca de la nostra escola.

Estem molt contentes de poder-vos-la presentar ja que formarà part de la nostra vida a l’escola a partir d’ara. Esperem que us agradi tant com a nosaltres.