Natació

Benvolguts pares i mares:

Us recordem que aquest trimestre els alumnes de cicle inicial tenen natació a l’hora d’educació física.

Degut a les mesures per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID19 es modifica l’horari:

✔Cicle Inicial A (Joana) comença l’ 11 de gener de * 15’15-16’00 de la tarda.

Les sessions de natació seran: 11, 18, 25 de gener, 1, 8, 22 de febrer, 1, 8, 15 i 22 de març.

✔Cicle Inicial B (Sònia) comença el 15 de gener de *15’15-16’00 de la tarda.

Les sessions de natació seran: 15, 22, 29 de gener, 5, 12, 19, 26 de febrer, 5, 12 i 19 de març.

✔Cicle Inicial C (Deli) comença el 15 de gener de 11’15-12’00 del matí.

*Els alumnes de Cicle Inicial A i Cicle Inicial B agafaran el bus per anar a la piscina a les 14’55 (a aquesta hora el bus ha de poder marxar) .

Els alumnes que vagin a dinar a casa han de ser a la porta principal de l’escola a les 14’50 (molt puntuals). Cal que vinguin de casa amb el banyador posat i una bossa amb les xancletes, tovallola, casquet de bany (gorro) i la roba interior per poder-se canviar, per poder realitzar l’activitat tal i com està prevista.

Moltes gràcies

FESTIVAL DE NADAL

Acabat el primer trimestre i a les portes de Nadal, volem desitjar-vos unes BONES FESTES amb les cantades de nadales, poemes recitats i teatre que hem preparat amb molt esforç i il·lusió.

Aquest any tan diferent no ens ha permès poder-vos convidar a veure les actuacions presencialment al Centre Cívic, per això us fem arribar aquest programa amb totes elles en format virtual.

Per accedir-hi només heu de clicar a la imatge petita que hi ha a baix a la dreta de la foto de cada grup.

Esperem que en gaudiu tant com n’han gaudit els alumnes mentre ho han preparat!

PER NADAL UN LLIBRE

Per viatjar lluny,

no hi ha millor nau que un llibre.

Emily Dickinson

Estimats Reis Mags i Tió per tal que els nens i nenes puguin viatjar on la seva imaginació els porti us deixem diverses propostes de lectura.

Per veure les propostes cliqueu  sobre aquesta imatge.

LA CASTANYADA

Aquí teniu un recull de fotografies de la diada de la Castanyada que vam celebrar divendres a l’escola.

Cliqueu la imatge per veure el recull de fotos!

Tutorials Classroom

Aquí podeu trobar dos tutorials per aprendre a fer anar el Classroom.

ENTREN A LA CLASSE                            FAN LES TASQUES

Quota escolar 2020-21

Benvolgudes famílies,
La present és per informar-vos dels imports que us cobrarem trimestralment aquest curs. Hem calculat les quotes separant les diferents partides per tal que sigui més fàcil calcular el retorn en cas de confinament d’algun alumne o grup.
Dins la quota trimestral hi ha:

L’hort d’en Marçal P5

En Marçal a P5 ha arribat i molta fruita ens ha portat. Ha explicat que menjar verdura o fruita, és tant sa com menjar una truita. Hem après a cantar un” Rap” que molt  contents ens ha deixat!!
clica sobre la imatge

Castanyada 2020

Benvolgudes famílies,
malgrat la situació que estem vivint ens agradaria mantenir la celebració de les nostres festes tradicionals.
S’acosta la Castanyada, per això us demanem que cada alumne/a porti 12 castanyes (alumnes de Primària) i 8 castanyes (alumnes d’Infantil) amb el tall fet, com a molt tard… Llegeix més»

Sortides dels alumnes de Cicle Inicial curs 20-21

A part d’aquestes sortides es realitzaran excursions per l’entorn proper de l’escola.

LLOC
TEMPORTIZACIÓ

Dj 22/10/2020
La Granja emocions – Sta Maria de Palautordera