L’”AMPA” de l’escola s’actualitza

El passat mes de novembre, es va realitzar l’Assemblea General Ordinària de l’associació i al llarg de la mateixa es van aprovar dues accions que us volem transmetre:

🔴Es va aprovar el canvi de nom de l’Associació a: Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola Sentfores (AFA ESCOLA SENTFORES).

🔴Es va anunciar el canvi en el sistema de cobrament de la quota de l’AFA. Fins ara el sistema era per domiciliació bancària, que a causa de l’elevada despesa per cobrament de retorns i/o devolucions de la nostra entitat bancaria, ens va fer plantejar el canvi.

Així que aquest curs,* el pagament de la quota de l’AFA per família, que és de 30€ (per família, no per nen) l’heu de fer per transferència bancària*. En breu rebreu l’informació de pagament. Si no us anés bé per transferència, també pot ser en efectiu a un membre de l’AFA.

Els actuals membres de Junta l’AFA d’aquest curs 2021-2022 són:
President: Xevi Mas
Vicepresidenta: Laura Subirana
Secretària: Anna M Busquets
Tresorera: Aida Burgès

Delegats de curs:
P3: Dani Hidalgo
P4: Eva Rodrigo
P5: Rosa Anfruns
1r: Ingrit Soriguera
2n A: Laura Subirana
2n B: Irene Moncunill
3r: Juli Roma
4t: Anna M Busquets
5è: Bàrbara Ylla
6è: Txell Gurt

La Junta de l’AFA s’ocupa i té com a objectiu col·laborar amb el projecte educatiu del centre, amb les famílies, amb l’equip docent, i amb l’alumnat del centre, el nostre gran protagonista i qui més es beneficia del treball de l’AFA!