SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS. Edició 2018

Celebrem el 10è aniversari del PROJECTE SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS i com escola hem consolidat:

1. EL MALBARATAMENT ALIMENTARI COM UN MICROPROJECTE AMB IDENTITAT PRÒPIA A CADA CICLE.

• EDUCACIÓ INFANTIL Auditoria ESMORZARS SALUDABLES: malbaratament i prevenció d’envasos. Les carmanyoles.
    CICLE INICIAL 1r Auditoria al Forn de pa Torres i taller de reaprofitament.
    CICLE INICIAL 2n Auditoria al mercat setmanal. 23.11.2018
    CICLE MITJÀ  Auditories trimestrals al menjador escolar. Escola i servei de menjador cercant eines per prevenir el malbaratament. Activitat participativa dels alumnes. Conclusions i informe.
    CICLE SUPERIOR

5è: Les conclusions

6è: Les conclusions

Les xerrades per saber-ne més…

5è Malbaratament i emprenedoria a càrrec de 7ITRIA.

6è Bancs d’aliments. Per què? Com es gestionen? a càrrec de Cáritas del Bisaura.

2. La participació en les jornades temàtiques: EN AQUESTA EDICIÓ TIME TO DETOX.

3. Les emissions de RàdioQ, el projecte de ràdio escolar que fomenta la participació dels alumnes i col·labora en la difusió del projecte: EMISSIONS SETMANA DEL 17 AL 25 DE NOVEMBRE. Seguiu-nos des dels whats d’aula, twitter, instagram i en aquest espai web.

4. Les propostes de la biblioteca de l’escola per saber-ne més: Llegir per aprendre.

La biblioteca de l’escola al servei dels projectes de cada nivell o cicle.